بنر(Banner) در واقع یکی از مهمترین بخش های طراحی گرافیکی محسوب می شود که یک روش انتقال پیام به مخاطب می باشد. با جذاب ترین شیوه که ممکن است به شکل یک تصویر، متن یا تلفیقی از هر دو باشد.
امروزه بنرهای تبلیغاتی یکی از پرکاربرد ترین و موثرترین روشهای بازاریابی و تبلیغات در دنیای محیطی و مجازی هستند. که پیام درج شده بر روی بنر می تواند کوتاه یا طولانی باشد بر عکس تابلوهای تبلیغاتی که فقط چند کلمه یا متن کلیدی نمایش داده می شوند.
از بنرها علاوه بر تبلیغات می توان در عرصه اطلاع رسانی های عمومی نیز بهره گرفت البته با در نظر گرفتن زوایای طرح به صورت عمودی و یا افقی، که به زیبایی بصری و تاثیرگذاری پیامتان بیافزاید در این زمینه کاربرد زیادی دارد .
از جمله کاربرد های بنر علاوه بر فضای مجازی که به صورت بنر کلیکی یا فایل استفاده میشود در اماکن مذهبی، کسب و کارها، اتحادیه های صنفی، همایش ها، کنفرانس ها و اجلاس های مختلف به کار می رود.
ویدئوی معرفی بخش موشن گرافیک
( اگر با گوشی موبایل هستید دوبار روی دکمه play کلیک کنید)
جدول تعرفه
سوالات متداول جهت کسب اطلاعات بیشتر
به دلیل تفاوت در پروژه های مختلف از نظر تجهیزات مورد استفاده، شرایط محیطی فضای ساخت تیزر، سناریوی مورد توافق و ... ، قیمت های درج شده در جدول فوق بصورت تقریبی محاسبه شده اند، لذا جهت اطلاع از قیمت دقیق پروژه مورد نظرتان با نمابین تماس گرفته و از مشاوره کارشناسان بهره مند گردید و در نهایت از قیمت نهایی پروژه خود مطلع شوید.