راهنما و سوالات متداول

زیرنویس و عنوان بندی


اسلایدر و البوم عکس

  • برای نمایش روی تلویزیون و یا پرده در افتتاحیه ها ، نمایشگاه ها ، همایش ها و جلسات
  • برای انتشار در وب سایت ها و اینترنت
  • برای نمایش در شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام و تلگرام
  • برای نمایش در تلویزیون های شخصی خانه در مهمانی ها
  • برای سالن های انتظار شرکت ها و موسسات
  • و هزاران فضای دیگه.

بله
ما خروجی کارتون رو به چندین فرمت مختلف براتون ارسال میکنیم با حجم های مختلف وهم بصورت لوح فشرده و هم اینترنتی ( تلگرام ، واتساپ و ... )
اینجوری برای پخش در همه ی دستگاه ها راحت هستین.

ما با کیفیت 4k و fullHD ( یعنی بهترین کیفیت ) به شما اسلایدرتون رو تقدیم میکنیم. علاوه بر این بصورت فایل های کم حجم تر هم ارائه میشه که اگر خواستین برای کسی بفرستید. سریعا ارسال بشه.

  • قابلیت ها:
  • اضافه شدن موزیک دلخواه بر روی تصاویر
  • اضافه شدن متن های دلخواه جهت توضیح عکس یا فیلم
  • اضافه شدن المان های گرافیکی
  • افکت های مدرن و جدید توسط طراحان ارشد میبینیما
  • تنظیم مدت زمان توقف روی تصاویر توسط شما
  • و ...
  • و هزاران آیتم که تصاویر شما به بهترین شما ذخیره وبه نمایش در بیاد.

لوگوموشن

  • یادآوری برند
    ایجاد ذهنیت مطلوب در مخاطب
    معرفی برند
    تبلیغات کوچک
    استفاده در تبلیغات ویدئویی
    تاثیر آنی بر مخاطب
    اعتمادسازی

ابتدا و انتهای پست های شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام

استفاده در سرویس های پخش فیلم مثل آپارات و یوتیوب

پخش در نمایشگاه ها و غرفه های فروش

پخش در سالن های انتظار موسسات و برندها

پخش در همایش ها و سخنرانی ها

  • ارسال فایل با بالاترین کیفیت خروجی 4k - fullHD
  • طراحی حرفه توسط طراحان ارشد و گرافیست های تیم میبینیما
  • تدوین رایگان به ویدیوهای شما
  • امکان درج افکت های صوتی
  • امکان خروجی فایل بدون پس زمینه png برای درج روی ویدیو مورد نظر شما
  • و...

طراجی لوگو و نماد

طراحی لوگوی حروفی
یک لوگوی حروفی مبتنی بر تایپوگرافی است که از چند حرف معمولا حروف آغازی نام یک شرکت تشکیل شده است.
طراحی لوگوی ترکیبی
همانگونه که از اسمش پیداست، یک لوگوی ترکیبی متشکل از ترکیبی از لوگوهای حروفی یا کلمه ای، لوگوی تصویری، لوگوی انتزاعی و یا کاراکتری است.
طراحی لوگو تایپ
مشابه با لوگوهای حروفی، یک لوگو تایپ لوگوی مبتنی بر فونت است که تنها بر روی نام تجاری تمرکز دارد. لوگو گوگل و کوکاکولا را در نظر بگیرید.
لوگوی انتزاعی
یک لوگوی انتزاعی نوعی خاص از لوگوی تصویری است. به جای اینکه یک تصور قابل تشخیص مانند سیب یا پرنده باشد، یک شکل هندسی انتزاعی است که معرف تجارت شما میباشد.
طراحی لوگوی تصویری
یک لوگوی تصویری طرحی مبتنی بر گرافیک است. این لوگو تصویری است که زمانیکه به آن لوگو فکر میکنید به ذهن می آید. نماد آیکونی اپل مثال بارز از این نوع است.
طراحی آرم
آخرین نوع اصلی از لوگو، آرم است. یک لوگوی آرمی متشکل از یک فونت درون یک نماد یا یک تصویر است. مدال ها، مهرها و تاجها را تصور کنید.

مرحله 1) انتخاب یک بسته طراحی
فرایند پنج مرحله ای ما در طراحی لوگو مستلزم این است که نخست شما یک بسته طراحی را با توجه به نیازهای خودتان انتخاب نمایید. بسته های ما خدمات متنوعی را از قبیل طراحی لوگو، برندینگ و طراحی وب سایت ارائه میدهد. همچنین می توانید برای انتخاب بسته مورد نیاز با توجه به حیطه کاری و هدف مدنظرتان با مشاوران طراحی ما تماس گرفته و از راهنمایی های حرفه ای آنها برخوردار شوید.
مرحله 2) گفتگو درباره لوگو
پس از انتخاب بسته مورد نظر، گفتگوی جامعی برای جمع آوری اطلاعات درباره تمام جوانب لوگوی موردنظرتان انجام می شود که اطلاعات کاملی را درباره حوزه فعالیت شما و اولویت هایتان در طراحی فراهم میکند که چارچوب اولیه را در کار طراحی شکل میدهد.
مرحله 3) نمایش اولیه طراحی
طراحان حرفه ای ما اطلاعات شما و ایده های منحصر به فرد خود را پردازش می کنند تا خواسته های شما با ایده و تصورات حرفه ای همراه گردد و به بهترین ترکیب ممکن طراحی منجر شود. همچنین در صورت وجود هر نوع سوال در طول فرایند طراحی میتوانید با مدیر پروژه خود تماس حاصل فرمایید.
مرحله 4) بازنگری در طرح لوگو
گام چهارم فرایند ما بازنگری در طرح است تا در صورت نیاز، تغییرات رنگ، فونت و سایر اصلاحات طراحی انجام گردد. بنابراین طرح اولیه لوگو بر اساس پیشنهادها و بازخورد شما نسبت به طرح اولیه تغییر و اصلاح میابد. همچنین ما نگرش های حرفه ای خودمان را در طرح اعمال میکنیم تا اطمینان حاصل گردد که بهترین استانداردهای طراحی لحاظ شده اند.
مرحله 5) طرح نهایی لوگو
زمانی که رضایت کامل شما از طرح لوگو حاصل شد، طراحان ما بعد از اعمال اصلاحات تکنیکی و برخی جزئیات خاص طرح نهایی لوگوی شما را آماده میکنند. ما به کسب و کار شما چهره ای نو میدهیم که تاثیری حرفه ای و فراموش نشدنی بر جای خواهد گذاشت.

طراحی و ساخت موشن گرافیک

مرحلۀ ۱) دریافت اطلاعات اولیه برای ساخت موشن گرافیک / تعریف پروژه:
مرحلۀ ۲) نگارش سناریوی موشن گرافیک:
مرحلۀ ۳) تصویرسازی اولیه:
مرحلۀ ۴) ضبط گفتار متن:
مرحلۀ ۵) متحرک سازی یا انیمیت:
مرحلۀ ۶) تدوین و صداگذاری:
مرحلۀ ۷) آماده‌سازی نهایی:

مرحلۀ ۱) مشاوره رایگان از طریق تماس و یا سرویس های متنی با کارشناسان گذوه هنری  می بی نی ما:
مرحلۀ ۲) تعیین نهایی تعرفه و پرداخت اولیه:
مرحلۀ ۳)  دریافت فایل و دیتای شما:
مرحلۀ ۴) طراحی و ساخت:
مرحلۀ ۵) تحویل پیش نمایش و دریافت نظر شما برای تغییرات:
مرحلۀ ۶) ویرایش و تایید نهایی شما:
مرحلۀ ۷) ارسال لوح فشرده و یا فایل از طریق پست و اینترنت:

۱- تیزرهای موشن گرافیک : روشی عالی برای توضیح مفاهیم پیچیده
تیزرهای موشن گرافیک راه حلی کم هزینه و آسان برای مجموعه هایی است که قصد دارند مفاهیم پیچیده ای را با روشی راحت به مخاطبان خود ارائه دهند، این به این معناست که اگر شما استارت آپی هستید که احتیاج به ترویج مطالب تبلیغاتی خود و توضیح روند کسب و کارتان دارید، ویدئوهای موشن گرافیک می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.
 ۲- موشن گرافیک: قابلیت های بالای ترکیب مفاهیم
قابلیت ترکیب در اینجا به این معنی است که موشن گرافیک می تواند به شکلی اعجاب انگیز رنگ ها، المان های گرافیکی و صدا را جهت هرچه جذاب تر شدن ویدئو با هم ترکیب کند که این موضوع کمک زیادی به اثرگذاری محتوای تبلیغاتی خواهد کرد. بدون اغراق می توان گفت ویدئوهای موشن گرافیک ارزش هزاران هزار کلمه را دارا می باشند چرا که از روشی جذاب برای انتقال مفاهیم بهره می برند.
 ۳- موشن گرافیک : جذابیت بالا برای تمام اقشار و اصناف
موشن گرافیک علاوه بر قدرتی زیادی که در انتقال مفاهیم پیچیده دارند می توانند موضوعات خسته کننده ای مثل آمار و ارقام و گزارشات سازمانی را به بهترین شکل ممکن به مخاطبان انتقال دهند بطوریکه مخاطبان از دیدن همان مطالب خسته کننده نهایت لذت را ببرند، این ویژگی می تواند یکی از مهمترین دلایلی باشد که تیزرهای موشن گرافیک را هر روز محبوب تر می کند.
۴- موشن گرافیک : شیوه ای رسمی در بین برند ها و سازمان ها
در میان سبک های ویدئویی ارائه دهنده مفاهیم، موشن گرافیک یکی از رسمی ترین آن ها به شمار می آید که در عین حال جذابیت و محبوبیت بالایی نیز دارد.
۵- موشن گرافیک : سرعت بالا در رساندن مفاهیم
شما احتیاجی به محتوای خسته کننده و پیچیده برای توضیح ویژگی های محصولات خود ندارید، در عوض می توانید با بهره گرفتن از سبک موشن گرافیک و تنها با حرکت دادن عناصر گرافیکی مخاطبان هدف خود را به راحتی به درک اینکه چگونه محصول شما کار می کند برسانید.
۶- موشن گرافیک : ترکیب با تصاویر و ویدئوها
یکی از ویژگی های بسیار مهم در رابطه با موشن گرافیک، قابلیت ترکیب آن با دیگر سبک های ویدئویی مانند رئالیتی یا واقع گرایانه، انیمیشن های کاراکتری، سبک های وایت بردی و دیگر استایل های ویدئویی است.
 همانطور که ملاحظه فرمودید موشن گرافیک با وجود مزیت های فراوان و مهم تر از همه پائین بودن هزینه تولید، به یکی از پرطرفدارترین سبک های تبلیغات ویدئویی بدل شده است که می توانید به خوبی از آن در راستای اهداف کسب و کار خود استفاده کنید. امروز در کشورمان شاهد افزایش بسیار سریع کاربرد سبک موشن کرافیک هستیم تا جائیکه حتی کسب و کارهای کوچک تر نیز به این استایل ویدئویی رو آورده اند. در شبکه های اجتماعی به راحتی می توان افزایش محبوبیت این نوع تبلیغات را مشاهده کرد.
۷- تیزرهای موشن گرافیک : مناسب برای فضاهای اینترنتی، شبکه های اجتماعی و یا پخش در وبسایت :
در صورتیکه قصد تبلیغات در اینترنت، شبکه های اجتماعی مانند تلگرام، اینستاگرام و یا حتی درج تیزر در وبسایت خودتان را دارید، تیزر موشن گرافیک بهترین انتخاب شما خواهد بود. با سفارش ساخت یک تیزر موشن گرافیک کوتاه، جذاب، کلاسیک یا اکشن و مهیج، محصولات یا خدمات خود را در فضای مجازی معرفی نمایید. همچنین راه اندازی کمپین تبلیغاتی از این طریق بسیار مطلوب و اثربخش خواهد بود. این سبک جدید تبلیغات با توجه به اینکه با هزینه ای کم مخاطبان بسیاری را جذب می کند، مورد نوجه بسیاری از شرکت ها و تولید کنندگان قرار گرفته است.